سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام من اومدم این هم چند تا عکس

                   عکس های برتر از 3 خودرو معروف

به نامهایMercedes-Benz  . Porsche BoxsterLamborghini

   sl55_003

carreragt_003

diablo_005

فعلا بثه تا بعد


نوشته شده در  جمعه 84/4/31ساعت  7:34 عصر  توسط سجاد صفاری 
  نظرات دیگران()

Sony Ericsson W800

Sony Ericsson W800

دارایپخش استریو MP3/AAC  و دوربین 2 مگاپیکسل با قابلیت عکاسی و فیلم برداری ، 512 مگابایت کارت اس دی وتمام درگاهی ها. عمر باطری بالا 400 ساعت در حالت آماده و 9 ساعت صحبت و وزن کم 99 گرم از ویژگی های ممتاز آن است .


نوشته شده در  پنج شنبه 84/4/23ساعت  7:56 عصر  توسط سجاد صفاری 
  نظرات دیگران()

باریکترین دوربین دیجیتال جهان با کمتر از یک سانت ضخامت

 

نمایشگر 2.5-inch  و3x Optical Zoom

امکان عکاسی تا5.1  مگاپیکسل و فیلم برداری با کیفیتMPEG-VX  

برای دیدار از نمایشگاه فروش سونی در روز پدر به اینجا بروید


نوشته شده در  یکشنبه 84/4/19ساعت  9:40 عصر  توسط سجاد صفاری 
  نظرات دیگران()

این هم چند بازی فلش که اگه بیشتر خواستید یه سری به این سایت ها بزنید : http://www.miniclip.com   و   http://www.gamesarcade.net  ویا http://www.zalzalak.com/games  که بازی های کم حجم و خوبی دارند.این هم چند مورد انتخابی من !!!

Cable Capers II  Soccer Shootout II  Shooting Hoops  Tennis 

Jumpin Jacko  Snow Trooper  Pentominoes  Sheepish!

 بهترین بازی های جهان

با کد نسوز

Gta five:san andreas

در ضمن تا چند ماه دیگر Gta five:san andreas هم به بازار می اید.

               Grand Theft Auto: San Andreas for PS2 screenshot 7         Grand Theft Auto: San Andreas for PS2 screenshot 5Grand Theft Auto: San Andreas for PS2 screenshot 3

 

 

ِDead to rights

بازی Dead to rightsساخت شرکت Namco  یکی از بهترین بازی های اکشن که از نوع سوم شخص است وتا حد زیا دی شبیه است Max payne2 که نقش اصلی ان را یک پلیس به نام Jack slate ایفا می کند.او برای انتقام گرفتن جان پدر خود هر کاری انجام می دهد اما از بخت بد او از اول کار به زندان می افتد.او با نهایت تلاش میتواند از زندان فرار کند وبه خواسته های خود برسد.در این بازی امکانات زیادی در اختیار شما قرار داده می شود مثلا پرتاب کردن یک کپسول گازبه طرف دشمنان وبا زدن یک گلوله به طرف ان ونابود کردن تمامی دشمنان ویا پناه گرفتن در کنار دیوار و تیر اندازی به طرف دشمنان ویا گروگان گرفتن که خود جذابیت بازی را چند برابر می کند.این بازی در دو مرحله اتفاق می افتد تیر اندازی با تفنگ و نبردهای تن به تن که در هر قسمت شما از یکی استفاده می کنید مثلا در مرحله ای که شما در زندان هستید و اسلحه ای در اختیار ندارید و باید تمامی حریفان خود را با مشت و لگد هلاک کنید.شما در این بازی اهداف زیادی را دنبال می کنید مثلا خنثی کردن بمب-باز کردن کلید و منفجر کردن ماشین از داخل هلیکوپتر.گرافیک این بازی چنگی به دل نمی زند زیرا در ان مشکلات زیادی به چشم می خورد اما در عوض بازی جذاب وزیبایی است وشما می توانید لحظه های زیادی با این بازی سرگرم شوید.امیدوارم که از این بازی پر هیجان واکشن لذت ببرید.

حداقل سیستم مورد نیاز:ویندوز ۹۸ و بالاتر ,پنتیوم II ,۱۲۸ مگابایت رم ,۳۲ مگابایت کارت گرافیک ,600 مگابایت فضای خالی

                                

 

true crime : streets of la.
این بازی مخلوتی از ۴ بازی  mafia, Gta, Dead to righوmax payne است که دارای چندین episode است که هر کدام از۸ مرحله تشکیل شده است.شما در این بازی نقش پلیسی را بازی می کنید که پدر خود را از دست داده ودرپی انتقام است.گرافیک این بازی نسبتا خوب است و صحنه های اکشن و تعقیب و گریز ان بسیار خوب طرای شده است.

                       

شما در این بازی اهداف خاصی را انجام می دهید که نسبت به انها امتیاز می گیرید.مثلا مبارزه با سارقان ماشین .قاتلان وگروگان گیران که در سطح شهر پراکنده هستند. قسمت هایی در بین مراحل این بازی طراحی شده است که شما باید در سطح شهرخود را تقویت کنیدمثلا اسلحه ی خود را خفن کنید یا این که به باشگاه های ورزشی رفته و فنون مختلف یاد بگیرید.

                      

سیستم مورد نیاز:پنتیوم III ، ویندوز 98 و بالاتر ، 128 مگابایت رم ، 32 مگابایت کارت گرافیک ، 3.1 گیگابایت فضای خالی

برای گرفتن کد نسوز اینجا را کلیک کنید

 

Starsky&huch

Starsky&huch یک بازی جذاب به سبک Action drivingاست که شما در ان نقش دو پلیس بزرگراه به نام های Starsky (درایور) و Huch ( تیر انداز)را ایفا می کنید.در این بازی شما تنها به هدف اصلی خود یعنی مجرمین تیر اندازی نمی کنید بلکه به تابلوها و دیگر چیز های داخل خیا بان نیز تیر اندازی میکنید.این بازی از۳ Season تشکیل شده است که هر کدام چندین مرحله دارد که شما در هر Season به مبارزه با یک باند می پر دازید و باید انها را تاقیب کرده و منفجر کنید که بسته به میزان مهارت شما به شما مدال می دهد وشما باید تا جایی که می توانید سعی کنید که مدال طلا کسب کنید زیرا برای رفتن به Season بعدی باید میزان مدال لازم را کسب کرده باشید.در هر قسمت شما ما موریت های خاصی را انجام می دهید مثلا در یکی از مراحل شما باید سناتور را تا محل مورد نظر اسکرت کنید و مجرمین را از سر راه بردارید.گرافیک این بازی بد نیست ومشکلی هم در خود بازی دیده نمی شود.اگر به بازی های ماشینی علاقه مندید این بازی تمام خواسته های شما را جواب میدهد و من به شما پیشنهاد می کنم این بازی را حتما انجام دهید.شما با یک کارت گرافیک 32 و Cpu پنتیوم3 800 و رم 256 میتوانید این بازی را راحت اجرا کنید.

برای گرفتن کد نسوز اینجا را کلیک کنید

 اولین عکس از FIFA 2006 
همان طور که در عکس ها هم مشاهده می کنید بعد از سالها بلاخره بازی فوتبالی که تمامی ما دنبالش بودیم توسط EA Sport درست شد.
در این فیفا شما می توانید با بیش از 50 تیم ملی و 19 لیگ بازی کنید یکی از نکاتی که توجه همگان را جلب کرده عرق کردن بازیکنان در طول بازی است.
شما دو عکس از داخل بازی فیفا 2006 را در زیر می بینید

 James Bond : From Russia With Love 
گزارش امروز در مورد بازی باند جیمز باند است. بعد از آنکه پریس برازنان بازیگر نقش جیمز باند از فیلم های جیمز باند خداحافظی کرد و ساخت فیلم جیمزباند (کازینو رویال) یک سال عقب افتاد شرکت EA Games تصمیم گرفت که در مدت این یک سال یکی از فیلم های قدیمی جیمزباند را به بازی تبدیل کنند و از آنجایی که شون کانری اولین هنرپیشه جیمز باند و یکی از محبوب ترین هنرپیشگان جیمز بانر است کار ساخت بازی From Russia With Love که دومین فیلم جیمز باند است را شروع کرد در این بازی از صدای و صورت شون کانری استفاده شده.
به گفته سازنده این بازی در این بازی از نوعی نور پردازی استفاده شده که در هیچ نوع بازی کامپوتری دیگر دیده نشده. در پائین نیز چهار عکس از این بازی را می بینید منتظر اخبار تکمیلی ما در مورد این بازی از E3 باشید

فیفا 2006 برای موبایل
امروز EA Sport جهار عکس از فیفا 2006 برای موبایل عرضه کرد که در پایین می بینید .
احتمال می رود که در E3 عکس ها و فیلم های بیشتری رو از فیفا 2006 داشته باشیم.


نوشته شده در  شنبه 84/4/18ساعت  11:11 صبح  توسط سجاد صفاری 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
دستاوردی جدید در عرصه فناوری ارتباطات
بازگشت دوباره على کریمى به پرسپولیس
[عناوین آرشیوشده]